Bestelling & bezorging

BESTELLEN EN BEZORGING

Dank je wel dat je onze webshop hebt gevonden. Team Cesarbus doet er alles aan om jouw bestelling zo netjes mogelijk af te handelen. Heb je een supertof product gevonden die je echt móet hebben? Mooi! Volg dan de stappen die hieronder beschreven staan om het product thuis te ontvangen. Wij gaan hard aan de slag voor je.

Selecteer dan het product, indien nodig de kleur en/of maat, en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk bij jou bezorgd wordt.

VEELGESTELDE VRAGEN

  1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Cesarbus.nl neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaalt dus géén verzendkosten.*

* Verzendkosten om je artikel te retourneren moet je wel zelf te betalen.

  1. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al jouw bestelde producten met een Track & Trace. Jouw bestelling kun je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

  1. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Cesarbus.nl streeft naar een snelle levering van jouw bestelling. Als je op werkdagen voor 15.00 uur een bestelling plaatst, streven wij ernaar om je bestelling dezelfde werkdag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 10 tot 15 werkdagen.

  1. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet afgeleverd worden, dan ligt het 7 dagen ter beschikking op een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur met vermelding van de afhaallocatie. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn. 

  1. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om juiste verzendadres op te geven. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

  1. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Cesarbus.nl is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit aub aan de postbezorger. Hou er rekening meer dat pas na 14 dagen na de aangegeven leverdatum een onderzoek wordt gestart door PostNL. Cesarbus.nl houdt u op de hoogte tot aan het einde van de onderzoek.

Vragen over je bestelling 

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, stuur dan een mail naar info@cesarbus.nl.